Μετά την επιτυχημένη συνεργασία της με την MAC Cosmetics και το λανσάρισμα αρωμάτων της, η Rihanna, κάνει μακροβούτι στον κόσμο των καλλυντικών, ετοιμάζοντας την δική της σειρά.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το WWD.com, ή Kendo, θυγατρική της LVMH (Louis Vuitton Moët Hennesy), υπέγραψε με την Rihanna συμφωνία ύψους 10 εκατομμυρίων δολαρίων. Η LVMH να σου θυμίσω, είναι η μαμά πολλών εταιρειών, μεταξύ των και η Sephora, και η Kendo, ήταν αυτή που έφτιαξε και τα Kat Von D και Marc Jacobs. Η σειρά, θα έχει ονομασία «Fenty Beauty by Rihanna» και θα βρεθεί στα Sephora Αμερικής το 2017.

Ο λόγος που η Kendo, υπέγραψε με την Riri, είναι παραπάνω από προφανής. Στα 28 της χρόνια, έχει πουλήσει περισσότερα από 54 εκατομμύρια άλμπουμ και 215 εκατομμύρια singles, παγκοσμίως. Η συνεργασίες της δε, με την MAC, έχουν στεφθεί με απόλυτη επιτυχία, το 2013 που λάνσαρε την σειρά, «RiRi Hearts MAC» με 4 limited edition κραγιόν, και το 2014 με την κυκλοφορία του Viva Glam με το όνομά της. Τα αρώματα της, που τα έβγαλε από την Parlux Ltd., πλέον έχουν γίνει 7 στον αριθμό, με το τελευταίο που κυκλοφόρησε μέσα στο 2015 με το όνομα RiRi, να λέγεται ότι συγκέντρωσε σε μια promo εμφάνισή της στα Macy’s του Brooklyn, 46 χιλιάδες δολάρια. Συνολικά μέχρι στιγμής, τα αρώματά της, έχουν αποφέρει 75 εκατομμύρια κέρδη σε παγκόσμιες πωλήσεις, άρα είναι ασφαλές να πούμε, ότι ό,τι πιάνει στα χέρια της, well, και στο brand της, γίνεται χρυσός.

Το κλειδί της υπόθεσης, είναι η στρατηγική της Kendo, η οποία ανακοίνωσε ότι η Rihanna, θα έχει μεγάλη συμμετοχή και ενεργό ρόλο στο developing της σειράς και το σημαντικότερο για μας φίλες του Beautyleaks, ότι η σειρά θα έχει παγκόσμιο λανσάρισμα, ακόμα και σε χώρες που δεν έχουν Sephora.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΞΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΠΟ ΤΩΡΑ.

giphy