Πάνω που λες ότι τα έχεις δει όλα, πάνω που νομίζεις ότι είσαι προετοιμασμένος για τα πάντα, ακόμα και για την πιο “κουλή”είδηση, έρχεται το σύμπαν (και οι διαφημιστικές), να σου ρίξουν ένα φάσκελο, και να σου σερβίρουν ένα νέο, βγαλμένο από μια Πρωταπριλιά του μέλλοντος, με δύο μόνο λέξεις. KFC μανό.
Προτού προλάβεις να μου πεις, τι αηδίες είναι αυτές που γράφω, να σε προλάβω και να σου πω, ότι ειναι πέρα για πέρα αληθινή είδηση. Οι υπέυθυνοι για αυτήν την ακατανόητη πατέντα, είναι, ο κολοσσός της διαφήμισης Ogilvy & Mathers και η McCormick, η εταιρεία, που έχει στην κατοχή της την μυστική συνταγη των 11 μπαχαρικών και βοτάνων, που χρησιμοποιείται στα παγκοσμίως λατρεμένα junk κοτόπουλα της KFC.
Πρόκειται λοιπόν, για 2 μανό με γεύσεις, ένα, χρώματος nude με glitter, που έχει την γεύση του κλασικού KFC κοτόπουλου και ένα ανοιχτό πορτοκαλί με glitter, που έχει την spicy γεύση. Ο creative director της Ogilvy, John Koay, διευκρίνισε: “Η συνταγή των βερνικιών είναι μοναδική και έχει σχεδιαστεί, έτσι ώστε να μένει η γεύση και να στεγνώνει σαν ένα νορμάλ glossy μανό.” Θα κυκλοφορήσει στο Hong Kong, και ήδη έχει λανσαριστεί ένα music video γύρω από το project, καλώντας τους Κινέζους να διαλέξουν ποια συνταγή τους αρέσει για να ξεκινήσει η μαζική παραγωγή.
Παιδιά. Αν το να γλύφεις τα νυχάκια σου, βοηθάει να ξεπεράσεις την λιγούρα, φέρτε το και κατά Μεσόγειο πλευρά. Έχουμε και μαγιό να φορέσουμε σε λίγο καιρό.